Yleinen

Stand-alone lisenssin aktivoinnin resetointi ongelmatilanteessa

Subscription

Subscription stand-alone lisenssin aktivointi voidaan resetoida allaolevien ohjeiden mukaisesti, jos esimerkiksi aktivointitiedot ovat jostain syystä korruptoituneet (ohjelma ei käynnisty/aktivoidu tai se pyytää toistuvasti aktivointia).

Siirry seuraaviin kansioihin ja poista sisällöt:

1. C:\Users\<username>\AppData\Roaming\Autodesk\ADUT  – Poista ADUT kansio
2. C:\ProgramData\FLEXnet – Poista kaikki adskflex -alkuiset tiedstot.
3. C:\ProgramData\Autodesk\CLM\LGS\ – Poista tuotekohtainen kansio <ProductKey_Version> mikäli olemassa (esim. 001K1_2019.0.0.F AutoCAD 2019 -versiolle)
4. C:\Users\<username>\AppData\Local\Autodesk\Web Services –  Mikäli tämä kansio olemassa niin poista tiedosto LoginState.xml.

Käynnistä tuote resetoidaksesi aktivoinnin.

Pysyvä lisenssi

Siirry seuraaviin kansioihin ja poista kaikki adskflex -alkuiset tiedostot:

Windows XP:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FLEXnet

Windows 7/8/10:
C:\ProgramData\FLEXnet

Tämä resetoi aktivointitiedot kaikista asennetuista Autodesk -tuotteista.

Lisätietoa tässä linkissä.